Štartér BOSCH 0 001 208 507 EF (R) 12V 0,85 KW
Štartér BOSCH 0 001 208 507
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 0,85
- Počet pripevňovacích otvorov: 0
- Počet závitových otvorov: 2
- Počet zubov: 9
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 66
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 21
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Rozmer závitu: M8
- Rozmer závitu 1: M8x1.25
- Dĺžka [mm]: 221
- Poloha/Sklon: rechts
- Uhol upevnenia [Grad]: 71
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 71
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 71
Rozpis súčiastok:
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 331 303 066
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 001
2 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 031
2 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 106
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 105
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 012 905
1 x Budiace vinutie štartéra BOSCH 1 004 112 101
4 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 004 320 101
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 822 396
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 209 504
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 1 005 852 351
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 030
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 007 014 145
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 2 000 301 036
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: EF (R) 12V 0,85 KW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- 2.0 (290UEH4) 03/1989 - 03/1994 55kW 75HP 1971cm3 170 B
- 2.0 (290UA4) 03/1989 - 03/1994 55kW 75HP 1971cm3 170 B
- 2.0 (290U4) 03/1989 - 03/1994 55kW 75HP 1971cm3 170 B
- 2.0 (A11, A13, MY1, MY3) 03/1971 - 06/1986 71kW 97HP 1971cm3 106 (XN1)
- 2.0 (D11, F11) 04/1971 - 07/1986 68kW 92HP 1971cm3 XN1
- 1.8 06/1981 - 10/1985 55kW 75HP 1796cm3 105 (XM7)
- 1.8 01/1982 - 10/1985 60kW 82HP 1796cm3 105 (XM7)
- 1.8 09/1985 - 10/1986 62kW 84HP 1796cm3 105C (XM7A)
- 2.0 09/1983 - 09/1985 69kW 94HP 1971cm3 XN1
- 2.0 02/1983 - 11/1985 70kW 96HP 1971cm3 106 (XN1)
- 2.0 11/1980 - 12/1985 71kW 97HP 1971cm3 106 (XN1)
- 2.0 09/1985 - 09/1995 72kW 98HP 1971cm3 106E (XN1A)
- 2.0 04/1982 - 11/1987 60kW 82HP 1971cm3 XC6, XN6
- 2.0 08/1983 - 12/1985 69kW 94HP 1971cm3 106 (XN1)
- 2.0 09/1985 - 11/1987 72kW 98HP 1971cm3 106E (XN1A)
- 2.0 09/1981 - 09/1990 55kW 75HP 1971cm3 170B (XN1T)
- 2.0 01/1983 - 09/1990 58kW 79HP 1971cm3 170 (XN1T)
- 2.0 Super 4x4 09/1981 - 08/1990 58kW 79HP 1971cm3 XN1P
- 2.0 10/1990 - 02/1994 62kW 84HP 1971cm3 170D (XN1TACP)
- 2.0 01/1986 - 11/1988 55kW 75HP 1971cm3 170B (XN1T)
- 2.0 01/1983 - 11/1988 58kW 79HP 1971cm3 170 (XN1T)
- 2.0 10/1990 - 02/1994 62kW 84HP 1971cm3 170D (XN1TACP)
- 1.8 01/1983 - 11/1988 51kW 69HP 1796cm3 169B (XM7T)
- 2.0 09/1987 - 08/1990 55kW 75HP 1971cm3 XN1T
- 2.0 09/1981 - 08/1990 58kW 79HP 1971cm3 XN1P
- 1.8 09/1990 - 01/1994 51kW 69HP 1796cm3 169B (XM7T)