Alternátor BOSCH 0 120 489 727 K1 (-) 28V 27A 23
Alternátor BOSCH 0 120 489 727
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 28
- Nabíjací prúd alternátora [A]: 27
- Spôsob upevnenia: jednoduche otocne rameno
- Prevedenie alternátora: okrem vakuoveho cerpadla
- Odporucane rozsirenie opravy: Klinovy remen/rebrovany klinovy remen
Rozpis súčiastok:
1 x Regulátor alternátora BOSCH 0 192 053 006
1 x Odpružovací kondenzátor BOSCH 0 290 800 052
1 x Ložisko hnacieho konca alternátora BOSCH 1 120 905 039
1 x Ložisko zberného krúžku alternátora BOSCH 1 120 905 105
1 x Rotor alternátora BOSCH 1 124 034 776
1 x Stator, generátor BOSCH 1 125 045 056
1 x Montážna sada, voľnobežka alternátora BOSCH 1 127 011 020
1 x Ložisko hnacieho konca alternátora BOSCH 1 125 824 317
1 x Ložisko zberného krúžku alternátora BOSCH 1 125 884 359
1 x Opravná sada, svorka alternátora BOSCH 1 127 011 061
1 x Usmerňovač alternátora BOSCH 1 127 320 599
3 x Ochranná krytka alternátora BOSCH 3 130 558 000
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: K1 (-) 28V 27A 23
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- 1926 05/1974 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912
- 1926 A 05/1974 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912
- 1926 S,1926 LS 08/1973 - 09/1996 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912, OM 402.916
- 1926 AS 05/1974 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912
- 1926 K 08/1973 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912
- 1926 AK 08/1973 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912
- 2026 S 10/1976 - 10/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.912, OM 402.916
- 2226,2226 L 08/1973 - 09/1996 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.912, OM 402.916, OM 402.924
- 2226 09/1975 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.912, OM 402.916, OM 402.924
- 2226 S,2226 LS 08/1973 - 09/1996 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.912, OM 402.916, OM 402.924
- 2626 06/1975 - 03/1981 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.916
- 2626 S 06/1975 - 03/1981 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.916
- 2626 K 08/1973 - 03/1981 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912
- 2626 B 05/1974 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912, OM 402.926
- 2626 A 06/1975 - 03/1981 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.916
- 2626 AS 06/1975 - 03/1981 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.916
- 2626 AK 08/1973 - 12/1981 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912
- 2626 AB 05/1974 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912, OM 402.926