Alternátor BOSCH 9 120 143 224 G1 (-) 14V 8/32A
Alternátor BOSCH 9 120 143 224
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 14
- Nabíjací prúd alternátora [A]: 32
- Spôsob upevnenia: Dvojité sklopné rameno
- Prevedenie alternátora: okrem vakuoveho cerpadla
- Smer otáčania: Smer otáčania proti smeru hodinových ruciciek
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Dĺžka [mm]: 153
- Odporucane rozsirenie opravy: Klinovy remen/rebrovany klinovy remen
Rozpis súčiastok:
1 x Ložisko hnacieho konca alternátora BOSCH 1 120 905 525
1 x Stator, generátor BOSCH 1 125 043 004
1 x Ložisko hnacieho konca alternátora BOSCH 1 125 823 038
1 x Montážna sada, voľnobežka alternátora BOSCH 1 127 011 016
1 x Uhlíkový zberač alternátora BOSCH 1 127 014 021
1 x Regulátor alternátora BOSCH 1 197 311 090
1 x Ložisko BOSCH 1 900 905 167
1 x Usmerňovač alternátora BOSCH 9 121 140 549
1 x Rotor alternátora BOSCH 9 121 334 090
1 x Ložisko zberného krúžku alternátora BOSCH 9 125 140 131
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: G1 (-) 14V 8/32A
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.