Štartér BOSCH 0 001 110 066 DW (R) 12V 1,8 KW
Štartér BOSCH 0 001 110 066
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 1,8
- Počet pripevňovacích otvorov: 0
- Počet závitových otvorov: 2
- Počet zubov: 9
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 82,5
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 15,2
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Rozmer závitu: M12
- Rozmer závitu 1: M12x1.75
- Dĺžka [mm]: 269
- Poloha/Sklon: rechts
- Uhol upevnenia [Grad]: 30
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 210
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 30
Rozpis súčiastok:
2 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 031
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 056
2 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 106
1 x Ložisko BOSCH 1 000 917 005
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 111
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 011 201
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 821 480
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 1 004 336 942
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 1 005 851 070
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 209 581
1 x Gumový krúžok BOSCH 1 007 010 039
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 007 010 059
1 x Súprava na opravu, planétová prevodovka (štartér) BOSCH 1 007 010 098
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 2 339 303 234
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: DW (R) 12V 1,8 KW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- 1.9 D 08/1989 - 08/1991 50kW 68HP 1896cm3 1Y
- 1.6 TD 04/1987 - 09/1991 59kW 80HP 1588cm3 SB, RA
- 1,9 01/1991 - 12/1992 40kW 54HP 1896cm3 028.B M 344/M 841
- 1,9 06/1992 - 12/1996 40kW 54HP 1896cm3 028.B M 344/M 841