Štartér BOSCH 0 001 172 626 SCL70-M 12V (R)
Štartér BOSCH 0 001 172 626
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 1,37
- Počet pripevňovacích otvorov: 1
- Počet závitových otvorov: 2
- Počet zubov: 12
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 69,9
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 28,3
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Rozmer závitu: M10
- Rozmer závitu 1: M10x1.5
- Vŕtanie ∅ 3 [mm]: 11,3
- Poloha/Sklon: rechts
- Uhol upevnenia [Grad]: 37
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 167
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 37
Rozpis súčiastok:
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 130
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 011 345
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 1 004 338 193
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 210 518
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 841 608
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 264
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 2 339 305 346
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: SCL70-M 12V (R)
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.