Štartér BOSCH 0 001 179 506 SCF70-SX 12V (L)
Štartér BOSCH 0 001 179 506
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Počet pripevňovacích otvorov: 2
- Počet závitových otvorov: 0
- Počet zubov: 13
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 79
- Smer otáčania: Smer otáčania proti smeru hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 42,1
- Prevedenie Štartéra: volnobezny
- Vŕtanie (priemer) [mm]: 11
- Vŕtanie ∅ 2 [mm]: 11
- Dĺžka [mm]: 220
- Poloha/Sklon: links
- Uhol upevnenia [Grad]: 62
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 62
Rozpis súčiastok:
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 0 399 D73 183
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 0 399 D74 140
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 399 D75 151
1 x Rotor štartéra BOSCH 0 399 D76 054
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 0 399 D77 055
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 130
1 x Ložisko BOSCH 1 000 917 020
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 007 010 167
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 169
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: SCF70-SX 12V (L)
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.