Štartér BOSCH 0 001 211 223 EF (L) 12V 0,7 KW
Štartér BOSCH 0 001 211 223
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 0,8
- Počet pripevňovacích otvorov: 2
- Počet závitových otvorov: 0
- Počet zubov: 9
- Svorka: 15a
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 76,2
- Smer otáčania: Smer otáčania proti smeru hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 33
- Prevedenie Štartéra: s cudzim ulozenim (pomocnym)
- Vŕtanie (priemer) [mm]: 10,5
- Vŕtanie ∅ 2 [mm]: 10,5
- Dĺžka [mm]: 221,5
- Poloha/Sklon: links
- Uhol upevnenia [Grad]: 40
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 40
Rozpis súčiastok:
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 331 303 071
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 001
1 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 021
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 012 915
1 x Budiace vinutie štartéra BOSCH 1 004 112 547
2 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 111
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 209 424
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 003
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 1 004 336 055
1 x Gumový krúžok BOSCH 1 007 010 004
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 007 014 126
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 822 197
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 2 001 933 056
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 2 005 852 008
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: EF (L) 12V 0,7 KW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- 1.5 08/1982 - 07/1983 51kW 70HP 1457cm3 JB
- 1.6 01/1983 - 07/1992 55kW 75HP 1595cm3 EW
- 1.6 08/1975 - 07/1977 51kW 70HP 1588cm3 FT
- 1.6 08/1975 - 02/1984 55kW 75HP 1588cm3 EM, FN, FP
- 1.6 GTI 08/1976 - 07/1982 81kW 110HP 1588cm3 EG
- 1.5 08/1977 - 07/1983 51kW 70HP 1457cm3 JB
- 1.5 01/1979 - 11/1983 51kW 70HP 1457cm3 JB
- 1.6 04/1986 - 02/1990 53kW 72HP 1595cm3 RE
- 1.6 08/1983 - 04/1992 55kW 75HP 1595cm3 EW, HN
- 1.6 08/1979 - 07/1983 55kW 75HP 1588cm3 EM
- 1.6 08/1979 - 07/1982 81kW 110HP 1588cm3 EG
- 1.6 08/1982 - 07/1983 55kW 75HP 1595cm3 EW
- 1.5 08/1978 - 02/1984 51kW 70HP 1457cm3 JB
- 1.6 08/1978 - 02/1984 63kW 85HP 1588cm3 FR
- 1.6 GLI 08/1978 - 07/1982 81kW 110HP 1588cm3 EG
- 1.6 08/1975 - 07/1980 63kW 85HP 1588cm3 FR
- 1.6 06/1976 - 07/1980 81kW 110HP 1588cm3 EG
- 1.5 08/1977 - 07/1980 51kW 70HP 1457cm3 JB
- 1.6 08/1975 - 07/1979 55kW 75HP 1588cm3 FN, FP
- 1.5 08/1980 - 12/1983 51kW 70HP 1457cm3 JB
- 1.6 01/1983 - 12/1989 55kW 75HP 1595cm3 EW
- 1.6 08/1980 - 04/1984 63kW 85HP 1588cm3 FR
- 1.6 08/1980 - 07/1982 81kW 110HP 1588cm3 EG