Štartér BOSCH 0 001 218 123 EV (R) 12V 2,2 kW
Štartér BOSCH 0 001 218 123
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Rozpis súčiastok:
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 331 303 138
2 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 053
1 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 322 005
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 101
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 012 450
1 x Budiace vinutie štartéra BOSCH 1 004 112 906
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 040
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 007 014 143
1 x Ložisko BOSCH 9 001 140 384
1 x Súprava na opravu, planétová prevodovka (štartér) BOSCH 9 001 337 056
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 9 002 336 291
1 x Sada na opravu, Planétového venca štartéha BOSCH 9 002 338 850
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 9 003 334 314
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 9 003 338 842
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 9 003 338 845
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: EV (R) 12V 2,2 kW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.