Štartér BOSCH 0 001 218 737 EV (R) 12V 2,3 kW
Štartér BOSCH 0 001 218 737
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 2,3
Rozpis súčiastok:
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 331 303 148
2 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 077
2 x Puzdro BOSCH 1 000 301 110
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 101
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 2 004 336 253
1 x Rotor štartéra BOSCH 6 033 AD1 162
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 6 033 AD1 266
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 6 033 AD1 294
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 6 033 AD1 301
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 6 033 AD1 310
1 x Ložisko BOSCH 9 001 140 384
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 9 002 336 213
1 x Puzdro BOSCH 9 003 330 317
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 9 003 338 869
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: EV (R) 12V 2,3 kW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.