Štartér BOSCH 0 001 311 105 GF (R) 12V 1,1 PS
Štartér BOSCH 0 001 311 105
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 0,8
- Počet pripevňovacích otvorov: 1
- Počet závitových otvorov: 2
- Počet zubov: 9
- Svorka: 15a
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 82
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 3
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Rozmer závitu: M8
- Rozmer závitu 1: M8x1.25
- Vŕtanie ∅ 3 [mm]: 7
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 45
Rozpis súčiastok:
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 331 302 084
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 001
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 012
2 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 031
2 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 106
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 003 134
1 x Budiace vinutie štartéra BOSCH 1 004 113 529
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 1 004 336 036
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 823 247
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 209 404
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 1 005 853 385
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 003
1 x Gumový krúžok BOSCH 1 007 010 004
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 007 014 129
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 2 001 933 056
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: GF (R) 12V 1,1 PS
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- 2.8 GTI V6 06/1986 - 12/1993 105kW 143HP 2849cm3 154X (ZN3J)
- 2.8 06/1986 - 08/1990 124kW 169HP 2849cm3 154X (ZN3J)
- 2.7 SL 08/1977 - 05/1983 100kW 136HP 2664cm3 112 (ZM)
- 2.7 TI, STI 08/1977 - 05/1983 106kW 144HP 2664cm3 140 (ZMJ)
- 2.8 GTI 09/1983 - 07/1987 110kW 150HP 2849cm3 154A (ZMJK), 154A (ZNJK)
- 2.7 GLT6 08/1979 - 07/1980 104kW 141HP 2664cm3 B 27 E
- 2.7 GLT6 08/1979 - 07/1980 104kW 141HP 2664cm3 B 27 E
- 2.7 08/1976 - 07/1982 92kW 125HP 2664cm3 B 27 A
- 2.7 08/1974 - 07/1980 103kW 140HP 2664cm3 B 27 E
- 2.7 08/1978 - 07/1982 109kW 148HP 2664cm3 B 27 E, B 27 F
- 2.8 08/1980 - 07/1982 95kW 129HP 2849cm3 B 28 A
- 2.8 08/1980 - 07/1982 114kW 155HP 2849cm3 B 28 E
- 2.7 08/1977 - 07/1978 103kW 140HP 2664cm3 B 27 E
- 2.7 08/1975 - 07/1977 92kW 125HP 2664cm3 B 27 A
- 2.7 07/1975 - 07/1982 103kW 140HP 2664cm3 B 27 E
- 2.7 10/1978 - 07/1982 109kW 148HP 2664cm3 B 27 F
- 2.8 08/1980 - 07/1982 114kW 155HP 2849cm3 B 28 F
- 2.8 (764) 08/1986 - 07/1990 108kW 147HP 2849cm3 B 280 F
- 2.8 08/1981 - 07/1988 115kW 156HP 2849cm3 B 28 E, B 280 E
- 2.8 09/1987 - 08/1990 125kW 170HP 2849cm3 B 280 E
- 2.8 05/1986 - 08/1991 105kW 143HP 2849cm3 B 280 F
- 2.8 (765) 05/1986 - 08/1991 105kW 143HP 2849cm3 B 280 F
- 2.8 (765) 08/1986 - 08/1990 115kW 156HP 2849cm3 B 28 E, B 280 E
- 2.9 08/1987 - 07/1990 108kW 147HP 2849cm3 B 280 F
- 2.9 08/1986 - 07/1987 115kW 156HP 2849cm3 B 280 E