Štartér BOSCH 0 001 410 088 KB (R) 24V 5,5 kW
Štartér BOSCH 0 001 410 088
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 24
- Výkon Štartéra [kW]: 6
- Počet pripevňovacích otvorov: 3
- Počet závitových otvorov: 0
- Počet zubov: 9
- Svorka: 30
- Svorka: 50
- Svorka: 31(isol.)
- Príruba ∅ [mm]: 92
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 47
- Prevedenie Štartéra: volnobezny
- Vŕtanie (priemer) [mm]: 13,5
- Vŕtanie ∅ 2 [mm]: 13,5
- Vŕtanie ∅ 3 [mm]: 13,5
- Dĺžka [mm]: 420
- Poloha/Sklon: links
- Uhol upevnenia [Grad]: 15
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 15
Rozpis súčiastok:
1 x Relé štartéra BOSCH 0 331 101 006
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 331 450 001
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 2 000 301 015
1 x Ložisko BOSCH 2 000 910 002
1 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 2 000 301 016
1 x Ložisko BOSCH 2 000 910 005
1 x Rotor štartéra BOSCH 2 004 005 025
1 x Budiace vinutie štartéra BOSCH 2 004 125 036
1 x Pastorok štartéra BOSCH 2 006 382 017
1 x Lamelová spojka štartéra BOSCH 2 006 401 527
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 2 005 825 218
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 2 005 855 166
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 2 007 011 029
1 x Sada na opravu, svorka štartéra BOSCH 2 007 011 060
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 2 007 014 061
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: KB (R) 24V 5,5 kW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- SD 200 04/1974 - 09/1975 129kW 175HP 11045cm3 D 2556 MXUH/175
- SD 200 10/1975 - 04/1980 128kW 174HP 11413cm3 D 2566 MUH/175
- SD 200 04/1974 - 09/1975 141kW 192HP 11045cm3 D 2556 MXUH/192
- SD 200 10/1975 - 11/1986 141-147kW 192-200HP 11413cm3 D 2566 MUH/192, D 2566 MUH/200
- SG 220 07/1976 - 04/1980 162kW 220HP 11413cm3 D 2566 MUM/220
- SR 240 10/1975 - 06/1983 177kW 241HP 11413cm3 D 2566 MUH/240
- SÜ 240 10/1975 - 01/1986 177kW 241HP 11413cm3 D 2566 MUH/240
- 1626 K 08/1973 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906
- 1626 AK 08/1973 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906
- 1719 09/1973 - 08/1982 141kW 192HP 9570cm3 OM 401.909, OM 401.916
- 1719 S 09/1973 - 08/1982 141kW 192HP 9570cm3 OM 401.909, OM 401.916
- 1719 K 09/1973 - 08/1982 141kW 192HP 9570cm3 OM 401.909
- 1719 AK 09/1973 - 08/1982 141kW 192HP 9570cm3 OM 401.909
- 1926 K 08/1973 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912
- 1926 AK 08/1973 - 12/1980 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912
- 2626 K 08/1973 - 03/1981 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912
- 2626 AK 08/1973 - 12/1981 188kW 256HP 12760cm3 OM 402.906, OM 402.912