Štartér BOSCH 9 000 082 071 EF (R) 12V 0,85KW
Štartér BOSCH 9 000 082 071
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 0,85
- Svorka: 15a
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: -0,5
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Poloha/Sklon: links
- Uhol upevnenia [Grad]: 33
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 60
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 33
Rozpis súčiastok:
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH F 000 AL1 000
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 001
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 076
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 2 005 852 008
2 x Puzdro BOSCH 9 001 082 131
1 x Puzdro BOSCH 9 001 082 166
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 9 001 082 207
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 9 001 082 508
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 9 001 082 541
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: EF (R) 12V 0,85KW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.