Štartér BOSCH F 000 AL0 327 DM (R) 12V 0,9 KW
Štartér BOSCH F 000 AL0 327
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 0,9
- Počet pripevňovacích otvorov: 3
- Počet závitových otvorov: 1
- Počet zubov: 9
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 62
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 5,3
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Rozmer závitu 1: M8x1.25
- Vŕtanie (priemer) [mm]: 12
- Vŕtanie ∅ 3 [mm]: 9
- Dĺžka [mm]: 209
- Šírka [mm]: 124
- VýŠka [mm]: 140
- Poloha/Sklon: rechts
- Uhol upevnenia [Grad]: 55
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 156
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 55
Rozpis súčiastok:
1 x Rotor štartéra BOSCH F 000 AL1 321
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH F 000 AL1 528
1 x Ložisko BOSCH 1 000 917 004
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 1 004 336 379
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH F 000 SH0 131
2 x Puzdro BOSCH 9 001 082 131
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 821 962
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: DM (R) 12V 0,9 KW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.