Štartér BOSCH 0 001 218 154 EV (R) 12V 2,2 KW
Štartér BOSCH 0 001 218 154
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 2,2
- Počet pripevňovacích otvorov: 0
- Počet závitových otvorov: 3
- Počet zubov: 9
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 82,5
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 23
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Rozmer závitu: M10
- Rozmer závitu 1: M10x1.5
- Rozmer závitu 2: M10x1.5
- Dĺžka [mm]: 220
- Poloha/Sklon: links
- Uhol upevnenia [Grad]: 58
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 30
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 58
Rozpis súčiastok:
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 331 303 141
2 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 031
2 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 106
1 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 322 005
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 101
1 x Budiace vinutie štartéra BOSCH 1 004 112 907
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 040
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 007 014 143
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 6 033 AD1 266
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 6 033 AD1 267
1 x Ložisko BOSCH 9 001 140 384
1 x Sada na opravu, Planétového venca štartéha BOSCH 9 002 338 850
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 9 002 338 854
1 x Rotor štartéra BOSCH 9 003 334 028
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 9 003 334 314
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 9 003 336 283
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: EV (R) 12V 2,2 KW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- 2500 TD (154.LL, 154.PL) 05/1989 - 08/1996 85kW 115HP 2500cm3 8144.97 Y, 8144.97, 8144.97.2400
- 2500 Turbo DS (834FE, 834LE) 05/1992 - 07/1994 85kW 116HP 2500cm3 8144.97 Y
- 2500 Turbo DS (834FE, 834LE) 09/1992 - 07/1994 85kW 116HP 2500cm3 8144.97 Y