Čistič EGR ventilov a Turbo Air Intake & EGR Cleaner - čistič sania, EGR, karburátora 500 ml JLM
Čistič EGR ventilov a Turbo Air Intake & EGR Cleaner - čistič sania, EGR, karburátora 500 ml JLM
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
JLM čistič sania, EGR a karburátoru je navrhnutý tak, aby preventívne chránil systém recirkulácie výfukových plynov (EGR) pred zanesením s karbónovými usadeninami, lepmi a lakmi. Veľmi efektívne čistí sanie a EGR od karbónu a usadenín.
JLM čistič nasávania vzduchu, EGR a karburátora. Čistí a chráni súčasti nasávacieho systému, ako sú sacie potrubie, ventil EGR a nasávacie ventily, ktoré sú zanesené výfukovými plynmi formou sadzí a iných usadenín. JLM čistič sania a čistič EGR rieši problémy s kolísajúcimi otáčkami pri voľnobehu.
Vlastnosti:
- rýchlo čistí systém recyklácie výfukových plynov EGR
- efektívne čistí karburátor
- optimalizuje prísun nasávaného vzduchu do motoru
- zlepšuje výkon a akceleráciu motora
- redukuje výfukové plyny
- rozpúšťa hrdzu, špinu a usadené sadze
- upravuje kolísanie otáčok motora pri voľnobehu
Návod na aplikáciu:
1. Zahrejte motor
2. Odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu. Umiestnenie hadice zívisí podľa toho, čo bude čistené:
- Nachádza sa medzi turbodúchadlom / medzichladičom a sacím potrubím (čistenie zberača nasávania vzduchu a prívodných ventilov)
- Pred turbodúchadlom (čistenie systému nasávania vzduchu pred turbokompresorom)
- Pred ventilom EGR (čistenie ventilu EGR), podľa toho, ktorý diel chcete čistiť.
Dôležité:
- Nestriekajte priamo cez medzichladič
- Pri aplikácii čistiaceho prostriedku JLM EGR môže dôjsť k zvýšeniu alebo zníženiu otáčok motora a môže dôjsť k zrážaniu naftového motora. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch / palivo.
3. Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu.
4. Výrobok rozstrekujte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy do sacieho potrubia. Po každom rozprašovaní sa môžu otáčky motora zvýšiť alebo znížiť; počkajte, kým sa znova stabilizujú otáčky motora.
5. Ak počas aplikácie klesnú otáčky motora, je ich potrebné zvýšiť, aby sa zabránilo zhasnutiu motora (až približne 2000 otáčok za minútu)
6. Ak v priebehu aplikácie vzrastajú otáčky motora alebo sa objavý klepanie motora, počas prevádzky nechajte motor na voľnobehu. Nepridávajte!
7. Pri niektorých vozidlách je aplikácia jednoduchšia s použitím dodatočnej predlžovacej trubice
8. Pokračujte, kým sa spotrebuje polovica produktu
9. Nechajte motor bežať na voľnobehu 2 minúty
10. Zastavte motor a znova pripojte prívodnú hadicu vzduchu.
11. Spustite motor a zvýšte otáčky motora približne 5 až 10 krát; neprekračujte 2500 otáčok za minútu alebo prejdite autom 3 až 5 km, aby ste pomohli uvoľniť všetok uhlík v systéme.
12. Pred vypnutím motora nechajte motor po dobu aspoň jednej minúty opäť voľnobeh.
UPOZORNENIE:
NESTRIEKAJTE PRIAMO DO TURBA A INTERCOOLERU

Spoločnosť JLM bola založená v roku 2010 v Holandsku. Vyvíja a predáva špičkové aditíva pre automobily, motocykle, ale aj iné spaľovacie motory. Všetky jej produkty ešte pred zahájením predaja testujú rôzne autodielne a laboratóriá po celom svete. Každý jeden produkt prejde náročnými skúškami, preto sú všetky výrobky tejto spoločnosti zárukou najvyššej kvality a spokojnosti medzi mnohými a mnohými vodičmi. Tam, kde kde iné prípravky už nedokážu nič urobiť, tak aditíva od JLM čistia ďalej a posúvajú motor do vyšších výkonov a dlhšej životnosti.