Alternátor BOSCH F 002 G10 862 K1 (-) 14V 23/105A
Alternátor BOSCH F 002 G10 862
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 14
- Nabíjací prúd alternátora [A]: 105
- Spôsob upevnenia: Dvojité sklopné rameno
- Prevedenie alternátora: vratane vakuoveho cerpadla
- Odstup remenice od alternatora [mm]: 39,6
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Remenica: s remenicou s volnobezkou
- Počet kladiek: 6
- Remenica-? [mm]: 55,9
- Odporucane rozsirenie opravy: Klinovy remen/rebrovany klinovy remen
Rozpis súčiastok:
1 x Remenica alternátora BOSCH F 00M 591 131
1 x Ochranná krytka alternátora BOSCH F 00M 148 611
1 x Remenica alternátora BOSCH F 00M 991 284
1 x Remenica alternátora BOSCH F 002 G10 909
1 x Regulátor alternátora BOSCH F 002 G90 102
1 x Rotor alternátora BOSCH F 002 G90 146
1 x Ložisko zberného krúžku alternátora BOSCH F 002 G90 191
1 x Ložisko hnacieho konca alternátora BOSCH F 002 G90 202
1 x Ložisko BOSCH F 002 G90 328
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: K1 (-) 14V 23/105A
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.