BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo BITURBO s SDS max GBH 18V-40 C 0 611 917 120
BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo BITURBO s SDS max GBH 18V-40 C
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Obsah balenia BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo BITURBO s SDS max GBH 18V-40 C (0 611 917 120):
- Kufor XL-BOXX (1 605 438 1JH).
- Utierka na náradie.
- Tuba s vazelínou (katalógové číslo 1 615 430 010).
Technické údaje BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo BITURBO s SDS max GBH 18V-40 C (0 611 917 120):
Rozmery náradia (dĺžka) | 502 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 395 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 607 mm |
Rozmery balenia (výška) | 179 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 395 x 607 x 179 mm |
Napätie akumulátora | 18,0 V |
Energia príklepu (podľa EPTA 05/2016) | 9 J |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, od | 0 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, až do | 3.130 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach | 0 – 3.130 min-1 |
Menovité otáčky, od | 0 ot/min |
Menovité otáčky, až do | 360 ot/min |
Menovité otáčky | 0 – 360 ot/min |
Hmotnosť bez akumulátora | 7 kg |
Držiak nástrojov | SDS max |
Priem. vrtu do betónu s príklep. vrtákmi, od | 12 mm |
Priem. vrtu do betónu s príklep. vrtákmi, do | 40 mm |
Ø vrtu do betónu s príklepovými vrtákmi | 12 – 40 mm |
Rec. app. range in concr. with ham. dr. bits, from | 18 mm |
Rec. app. range in concr. with hammer dr. bits, to | 32 mm |
Optimálny rozsah využitia do betónu s príklepovými vrtákmi | 18 – 32 mm |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie s príklepom do betónu] | 7,5 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie s príklepom do betónu] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Sekanie do betónu] | 7,0 m/s² |
Nepresnosť K [Sekanie do betónu] | 1,5 m/s² |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.