BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo BITURBO s SDS max GBH 18V-45 C 0 611 913 120
BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo BITURBO s SDS max GBH 18V-45 C
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Obsah balenia BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo BITURBO s SDS max GBH 18V-45 C (0 611 913 120):
- Prídavná rukoväť (1 607 031 2E7).
- Kufor na prenášanie (katalógové číslo 1 605 438 1G1).
- Tuba s vazelínou (katalógové číslo 1 615 430 010).
- Utierka na náradie.
Oblasti využitia BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo BITURBO s SDS max GBH 18V-45 C (0 611 913 120):
- Vŕtanie do betónu
- Vŕtanie do kameňa
- Sekanie do betónu
- Sekanie do prírodných materiálov
- Sekanie do kameňa
Technické údaje BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo BITURBO s SDS max GBH 18V-45 C (0 611 913 120):
Energia príklepu (podľa EPTA 05/2016) | 12,5 J |
Rozmery náradia (dĺžka) | 545 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 499 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 617 mm |
Rozmery balenia (výška) | 150 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 499 x 617 x 150 mm |
Kapacita akumulátora | 12,0 Ah |
Napätie akumulátora | 18,0 V |
Hmotnosť s akumulátorom | 9,3 kg |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, od | 0 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, až do | 2.760 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach | 0 – 2.760 min-1 |
Menovité otáčky, od | 0 ot/min |
Menovité otáčky, až do | 305 ot/min |
Menovité otáčky | 0 – 305 ot/min |
Hmotnosť bez akumulátora | 8 kg |
Držiak nástrojov | SDS max |
Priem. vrtu do betónu s príklep. vrtákmi, od | 12 mm |
Priem. vrtu do betónu s príklep. vrtákmi, do | 45 mm |
Ø vrtu do betónu s príklepovými vrtákmi | 12 – 45 mm |
Rec. app. range in concr. with ham. dr. bits, from | 20 mm |
Rec. app. range in concr. with hammer dr. bits, to | 40 mm |
Optimálny rozsah využitia do betónu s príklepovými vrtákmi | 20 – 40 mm |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie s príklepom do betónu] | 8,5 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie s príklepom do betónu] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Sekanie do betónu] | 7,0 m/s² |
Nepresnosť K [Sekanie do betónu] | 1,5 m/s² |
![](/files/logo-small/png/bosch-4.png)
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.