BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo s upínaním SDS plus GBH 185-LI 0 611 924 020
BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo s upínaním SDS plus GBH 185-LI
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Technické údaje BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo s upínaním SDS plus GBH 185-LI (0 611 924 020):
Rozmery náradia (dĺžka) | 296 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 220 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 350 mm |
Rozmery balenia (výška) | 100 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 220 x 350 x 100 mm |
Napätie akumulátora | 18,0 V |
Energia príklepu (podľa EPTA 05/2016) | 1,9 J |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, od | 0 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, až do | 4.675 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach | 0 – 4.675 min-1 |
Menovité otáčky, od | 0 ot/min |
Menovité otáčky, až do | 1.050 ot/min |
Menovité otáčky | 0 – 1.050 ot/min |
Hmotnosť bez akumulátora | 2,3 kg |
Držiak nástrojov | SDS plus |
Priem. vrtu do betónu s príklep. vrtákmi, od | 4 mm |
Priem. vrtu do betónu s príklep. vrtákmi, do | 22 mm |
Ø vrtu do betónu s príklepovými vrtákmi | 4 – 22 mm |
Rec. app. range in concr. with ham. dr. bits, from | 4 mm |
Rec. app. range in concr. with hammer dr. bits, to | 12 mm |
Optimálny rozsah využitia do betónu s príklepovými vrtákmi | 4 – 12 mm |
Max. Ø vrtu do kovu | 13 mm |
Max. Ø vrtu do dreva | 20 mm |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie s príklepom do betónu] | 14,0 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie s príklepom do betónu] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Sekanie do betónu] | 9,4 m/s² |
Nepresnosť K [Sekanie do betónu] | 1,5 m/s² |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.