BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo Uneo 0 603 984 00C
BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo Uneo
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Univerzálne akumulátorové náradie 3 v 1 na vŕtanie, vŕtanie s príklepom a skrutkovanie
Pneumatický príklepový mechanizmus na ľahké a rýchle vŕtanie, dokonca do betónu.
Skľučovadlo systému SDS na intuitívnu, ľahkú a rýchlu 3-sekundovú výmenu príslušenstva.
Dvojrýchlostná prevodovka poskytuje vyššie otáčky alebo krútiaci moment v závislosti od aplikácie.
Kladivo, vŕtačka a skrutkovač do betónu, muriva, obkladačiek, dreva a kovu.
POWER FOR ALL: jeden akumulátor a jedna nabíjačka pre celý systém náradia Home & Garden.
Obsah balenia BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo Uneo (0 603 984 00C):
- Vrták do betónu Ø 6 a 8 mm.
- Univerzálny vrták Ø 5 a 6 mm.
- 4 dlhé bity.
- Nadstavec – okrúhla stopka.
- V škatuli.
Technické údaje BOSCH Akumulátorové vŕtacie kladivo Uneo (0 603 984 00C):
Kompatibilita s akumulátormi | 12V POWER FOR ALL |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, do | 280 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. stupeň, do | 900 ot/min |
Voľnobežné otáčky (1. stupeň / 2. stupeň) | 0 – 280 / 900 ot/min |
Frekvencia príklepu, od | 0 min-1 |
Frekvencia príklepu, až do | 4.800 min-1 |
Frekvencia príklepu | 0 – 4.800 min-1 |
Energia príklepu (EPTA) | 0,5 J |
Kladivový mechanizmus Bosch | Pneumatické |
Max. Ø vrtu do betónu | 10 mm |
Max. Ø vrtu do ocele | 8 mm |
Max. Ø vrtu do dreva | 10 mm |
Hmotnosť | 1,300 kg |
10,8 V | nie |
12 V | áno |
14,4 V | nie |
18 V | nie |
Lítium-iónová technológia | áno |
Pneumatický príklepový mechanizmus | áno |
Elektronická ochrana článkov Bosch (Electronic Cell Protection, ECP) | áno |
Upínanie vrtáka SDS quick | áno |
Použitie: skrutkovanie / vŕtanie / vŕtanie s príklepom | áno |
Integrované pracovné osvetlenie | nie |
Mäkká tlmiaca vložka rukoväte | áno |
Regulačná elektronika Bosch | áno |
Zabudovaný akumulátor | nie |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie s príklepom do betónu] | 13,0 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie s príklepom do betónu] | 2,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie do kovov] | 2,5 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie do kovov] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Skrutkovanie] | 2,5 m/s² |
Nepresnosť K [Skrutkovanie] | 1,5 m/s² |
Napätie akumulátora | 12,0 V |
Odporúčaný akumulátor | >= 1,5 Ah |
Kapacita akumulátora | 2,0 Ah |
Max. počet otvorov na jedno nabitie akumulátora (betón) | 38 |
Max. počet vyvŕtaných otvorov na jedno nabitie akumulátora (do mäkkého dreva) | 90 |
Max. počet skrutiek na jedno nabitie akumulátora | 110 |
Rozmery náradia (D × Š × V) | 89 x 245 x 276 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 89 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 245 mm |
Rozmery balenia (výška) | 276 mm |
Rozmery balenia (D × Š × V) | 89 x 245 x 276 mm |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.