BOSCH Akumulátorový rázový uťahovač GDX 18V-200 C 0 601 9G4 201
BOSCH Akumulátorový rázový uťahovač GDX 18V-200 C
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Obsah balenia BOSCH Akumulátorový rázový uťahovač GDX 18V-200 C (0 601 9G4 201):
- L-BOXX 136 (1 600 A01 2G0).
- 2× akumulátory GBA 18V 5.0Ah (1 600 A00 2U5).
- Rýchlonabíjačka GAL 1880 CV (1 600 A00 B8G).
- Polovičná vložka do kufra L-BOXX na náradie a nabíjačku (1 600 A01 CU5).
- 1/2 vložka L-BOXX na príslušenstvo (1 600 A00 2WC).
Technické údaje BOSCH Akumulátorový rázový uťahovač GDX 18V-200 C (0 601 9G4 201):
Rozmery náradia (šírka) | 70 mm |
Rozmery náradia (dĺžka) | 147 mm |
Rozmery náradia (výška) | 208 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 362 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 443 mm |
Rozmery balenia (výška) | 155 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 362 x 443 x 155 mm |
Voľnobežné otáčky, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, až do | 3.400 ot/min |
Voľnobežné otáčky | 0-3.400 ot/min |
Napätie akumulátora | 18,0 V |
Držiak nástrojov | Array |
Voľnobežné otáčky, 1. úroveň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. úroveň, do | 1.100 ot/min |
Voľnobežné otáčky (1. stupeň) | 0-1.100 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. úroveň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. úroveň, do | 2.300 ot/min |
Voľnobežné otáčky (2. stupeň) | 0-2.300 ot/min |
Voľnobežné otáčky (3. stupeň) | 0-3.400 ot/min |
Počet stupňov krútiaceho momentu | 3 |
Hmotnosť bez akumulátora | 1,2 kg |
Max. krútiaci moment | 200 Nm |
Frekvencia príklepu, od | 0 min-1 |
Frekvencia príklepu, až do | 4.000 min-1 |
Frekvencia príklepu | 0-4.000 min-1 |
Frekvencia príklepu (1. stupeň) | 0-2.300 min-1 |
Frekvencia príklepu (2. stupeň) | 0-3.400 min-1 |
Frekvencia príklepu (3. stupeň) | 0-4.000 min-1 |
Skrutky, Ø | M 6 – M 16 |
Hodnota emisie vibrácií ah [Uťahovanie skrutiek a matíc maximálne prípustnej veľkosti] | 9,8 m/s² |
Nepresnosť K [Uťahovanie skrutiek a matíc maximálne prípustnej veľkosti] | 1,5 m/s² |
![](/files/logo-small/png/bosch-4.png)
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.