BOSCH Akumulátorový vŕtací skrutkovač GSR 18V-90 FC 0 601 9K6 200
BOSCH Akumulátorový vŕtací skrutkovač GSR 18V-90 FC
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Obsah balenia BOSCH Akumulátorový vŕtací skrutkovač GSR 18V-90 FC (0 601 9K6 200):
- Kovový nadstavec s upínacím skľučovadlom GFA 18-M Professional (1 600 A01 3P6).
- Excentrický uhlový nadstavec GFA 18-E Professional (1 600 A00 1SJ).
- Uhlový nadstavec GFA 18-W Professional (1 600 A01 3P7).
- Nadstavec pre kladivo vrátane prídavnej rukoväte GFA 18-H Professional (1 600 A00 3NF).
- Hĺbkový doraz.
- 2× akumulátor ProCORE18V 4.0Ah (1 600 A01 6GB).
- Rýchlonabíjačka GAL 18V-40 Professional (1 600 A01 9RJ).
- L-BOXX 136 (1 600 A01 2G0).
- Vložka pre L-BOXX 136.
Technické údaje BOSCH Akumulátorový vŕtací skrutkovač GSR 18V-90 FC (0 601 9K6 200):
Krútiaci moment (max) | 90 Nm |
Rozmery náradia (výška) | 210 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 360 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 445 mm |
Rozmery balenia (výška) | 151 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 360 x 445 x 151 mm |
Max. Ø vrtu do dreva | 68 mm |
Napätie akumulátora | 18,0 V |
Krútiaci moment (mäkký) | 36 Nm |
Krútiaci moment do (tvrdý) | 64 Nm |
Krútiaci moment (mäkký/tvrdý/max.) | 36/64/- Nm |
Typ akumulátora | Li-Ion |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, do | 630 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. stupeň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. stupeň, do | 2.100 ot/min |
Voľnobežné otáčky (1. stupeň / 2. stupeň) | 0 – 630 / 0 – 2.100 ot/min |
Upínací rozsah skľučovadla, min. | 1,5 mm |
Upínací rozsah skľučovadla, max. | 13 mm |
Upínací rozsah skľučovadla, min/max | 1,5 / 13 mm |
Hmotnosť bez akumulátora | 0,92 kg |
Nastavenia krútiaceho momentu (štandardné) | 21 |
Počet stupňov krútiaceho momentu | 21 |
Max. Ø vrtu do ocele | 13 mm |
Max. Ø skrutiek | 12 mm |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie do kovov] | 1,4 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie do kovov] | 1,5 m/s² |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.