Štartér BOSCH 0 001 108 128 DW (R) 12V 1,4 KW
Štartér BOSCH 0 001 108 128
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 1,4
- Počet pripevňovacích otvorov: 0
- Počet závitových otvorov: 3
- Počet zubov: 10
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 62
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: -5,3
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Rozmer závitu: M10
- Rozmer závitu 1: M10x1.5
- Rozmer závitu 2: M10x1.5
- Dĺžka [mm]: 240
- Poloha/Sklon: rechts
- Uhol upevnenia [Grad]: 55
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 135
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 55
Rozpis súčiastok:
1 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 061
2 x Puzdro BOSCH 1 000 301 110
1 x Ložisko BOSCH 1 000 917 004
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 111
2 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 004 320 226
2 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 004 320 227
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 1 004 336 423
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 209 603
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 821 617
1 x Gumový krúžok BOSCH 1 007 010 039
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 1 007 010 073
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 2 339 303 237
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: DW (R) 12V 1,4 KW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- 2.0 i 16V 06/1994 - 01/1998 110kW 150HP 1998cm3 RFT (XU10J4/Z)
- 2.0 i 16V 03/1993 - 01/1998 112kW 152HP 1998cm3 RFY (XU10J4/Z)
- 2.0 i 16V 06/1994 - 06/1997 110kW 150HP 1998cm3 RFT (XU10J4/Z)
- 2.0 i 16V 07/1992 - 10/1994 112kW 152HP 1998cm3 RFY (XU10J4/Z), RFT (XU10J4/Z)
- 2.0 i 16V 05/1996 - 06/1997 120kW 163HP 1998cm3 RFS (XU10J4RS)
- 2.0 09/1996 - 10/1997 122kW 166HP 1998cm3 RFS (XU10J4RS)
- 2.0 S16 06/1994 - 05/2001 110kW 150HP 1998cm3 RFT (XU10J4)
- 2.0 S16 06/1994 - 05/2001 112kW 152HP 1998cm3 RFY (XU10J4Z)
- 2.0 03/1997 - 04/2002 97kW 132HP 1998cm3 RFV (XU10J4R)
- 2.0 16V 03/1997 - 04/2002 99kW 135HP 1998cm3 RFV (XU10J4R)
- 2.0 S16 06/1994 - 05/2001 110kW 150HP 1998cm3 RFT (XU10J4), RFY (XU10J4Z)
- 2.0 S16 05/1993 - 05/2001 112kW 152HP 1998cm3 RFY (XU10J4Z)
- 2.0 S16 06/1996 - 05/2001 120kW 163HP 1998cm3 RFS (XU10J4RS)
- 2.0 16V 06/1994 - 10/1995 110kW 150HP 1998cm3 RFT (XU10J4)
- 2.0 MI-16 08/1992 - 10/1995 112kW 152HP 1998cm3 RFY (XU10J4Z)
- 2.0 T 16 X4 08/1992 - 10/1995 144kW 196HP 1998cm3 RGZ (XU10J4TE/Z)
- 2.0 4x4 08/1992 - 12/1995 144kW 196HP 1998cm3 RGZ (XU10J4TE/Z)