Štartér BOSCH 0 001 110 132 DW (R) 12V 1,8 KW
Štartér BOSCH 0 001 110 132
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 1,8
- Počet pripevňovacích otvorov: 0
- Počet závitových otvorov: 2
- Počet zubov: 9
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 74
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 3,2
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Rozmer závitu: M10
- Rozmer závitu 1: M10x1.5
- Dĺžka [mm]: 243
- Poloha/Sklon: links
- Uhol upevnenia [Grad]: 76
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 104
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 76
Rozpis súčiastok:
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 056
2 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 106
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 111
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 011 211
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 209 656
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 1 004 336 422
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 831 184
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 007 010 119
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 2 004 336 235
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 1 005 851 070
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 2 339 303 839
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 007 010 077
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 085
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 118
1 x Ložisko BOSCH 9 001 140 384
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: DW (R) 12V 1,8 KW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- 2.0 D-4D (CDT220_, CDT220R) 10/1999 - 02/2003 81kW 110HP 1995cm3 1CD-FTV
- 2.0 D-4D (CDT220) 09/2002 - 02/2003 85kW 116HP 1995cm3 1CD-FTV
- 2.0 TD (CT220_, CT220R) 09/1997 - 02/2003 66kW 90HP 1974cm3 2C-TE
- 2.0 D-4D (CDT220_, CDT220R) 10/1999 - 02/2003 81kW 110HP 1995cm3 1CD-FTV
- 2.0 D (CDT220_) 09/2002 - 02/2003 85kW 115HP 1995cm3 1CD-FTV
- 2.0 TD (CT220_, CT220R) 09/1997 - 02/2003 66kW 90HP 1974cm3 2C-TE
- 2.0 D-4D (CDT220_, CDT220R) 10/1999 - 02/2003 81kW 110HP 1995cm3 1CD-FTV
- 2.0 D (CDT220_) 09/2002 - 02/2003 85kW 115HP 1995cm3 1CD-FTV
- 2.0 TD (CT220_, CT220R) 09/1997 - 02/2003 66kW 90HP 1974cm3 2C-TE
- 2.0 D-4D (CDE120R, CDE120L_) 01/2002 - 12/2006 81kW 110HP 1995cm3 1CD-FTV
- 2.0 D-4D (CDE120R, CDE120L_) 05/2003 - 02/2007 85kW 116HP 1995cm3 1CD-FTV
- 2.0 D-4D (CDE120_, CDE120R) 01/2002 - 02/2007 66kW 90HP 1995cm3 1CD-FTV
- 2.0 D-4D (CDE120_, CDE120R) 04/2004 - 02/2007 85kW 116HP 1995cm3 1CD-FTV
- 2.0 D-4D (CDE120_, CDE120R) 01/2002 - 12/2006 66kW 90HP 1995cm3 1CD-FTV
- 2.0 D-4D (CDE120_, CDE120R) 06/2004 - 07/2007 85kW 116HP 1995cm3 1CD-FTV