Štartér BOSCH 0 001 218 017 EV (R) 12V 2,2 KW
Štartér BOSCH 0 001 218 017
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 2,2
- Počet pripevňovacích otvorov: 0
- Počet závitových otvorov: 2
- Počet zubov: 9
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 82,5
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 21
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Rozmer závitu: M12
- Rozmer závitu 1: M12x1.75
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 180
Rozpis súčiastok:
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 331 303 082
1 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 011
2 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 106
2 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 031
1 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 322 005
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 101
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 012 450
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 040
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 007 014 143
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 9 001 140 317
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 9 001 337 049
1 x Sada na opravu, Planétového venca štartéha BOSCH 9 002 338 850
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 9 002 335 887
1 x Budiace vinutie štartéra BOSCH 9 003 334 147
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: EV (R) 12V 2,2 KW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- 2.4 Diesel 08/1987 - 08/1993 58kW 79HP 2383cm3 D 24
- 2.4 Diesel 08/1978 - 07/1985 60kW 82HP 2383cm3 D 24
- 2.4 Diesel 04/1979 - 08/1993 60kW 82HP 2383cm3 D 24
- 2.4 Diesel 08/1984 - 07/1992 60kW 82HP 2383cm3 D 24
- 2.4 Diesel 08/1985 - 07/1988 60kW 82HP 2383cm3 D 24
- 2.4 Turbo-Diesel 09/1985 - 07/1992 80kW 109HP 2383cm3 D 24 T
- 2.4 TD Interc. 08/1986 - 07/1988 90kW 122HP 2383cm3 D 24 TIC
- 2.4 Turbo Diesel 04/1987 - 07/1992 80kW 109HP 2383cm3 D 24 T
- 2.4 Turbo Diesel 08/1982 - 07/1987 82kW 112HP 2383cm3 D 24 T
- 2.4 TD Interc. 08/1987 - 07/1992 85kW 115HP 2383cm3 D 24 TIC
- 2.4 TDiC 09/1987 - 08/1990 90kW 122HP 2383cm3 D 24 TIC
- 2.4 D 01/1982 - 07/1992 60kW 82HP 2383cm3 D 24
- 2.4 TD Interc. (765) 08/1987 - 07/1992 85kW 116HP 2383cm3 D 24 TIC
- 2.4 TDiC 09/1987 - 08/1990 90kW 122HP 2383cm3 D 24 TIC
- 2.4 D 04/1986 - 07/1990 90kW 122HP 2383cm3 D 24 TIC
- 2.4 D 08/1990 - 12/1994 60kW 82HP 2383cm3 D 24
- 2.4 Turbo Diesel 08/1990 - 12/1994 80kW 109HP 2383cm3 D 24 T
- 2.4 TD Intercooler 08/1990 - 12/1994 90kW 122HP 2383cm3 D 24 TIC
- 2.4 TD Interc. 08/1994 - 10/1998 90kW 122HP 2383cm3 D 24 TIC
- 2.4 TD Interc. 08/1994 - 10/1998 90kW 122HP 2383cm3 D 24 TIC
- 2.4 D 08/1990 - 07/1995 60kW 82HP 2383cm3 D 24
- 2.4 Turbo Diesel 08/1990 - 07/1994 80kW 109HP 2383cm3 D 24 T
- 2.4 TD Intercooler 08/1990 - 08/1994 90kW 122HP 2383cm3 D 24 TIC