Štartér BOSCH 0 001 218 710 EV (R) 12V 2,3 kW
Štartér BOSCH 0 001 218 710
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Rozpis súčiastok:
2 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 077
2 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 110
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 101
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 209 523
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 2 004 336 253
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 2 339 303 447
1 x Rotor štartéra BOSCH 6 033 AD1 162
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 6 033 AD1 266
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 6 033 AD1 294
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 6 033 AD1 301
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 6 033 AD1 360
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 9 001 337 062
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 9 002 338 850
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 9 002 338 882
1 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 9 003 330 317
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.