Štartér BOSCH F 002 G70 047 R74-E25 12V (R)
Štartér BOSCH F 002 G70 047
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 1,7
- Počet pripevňovacích otvorov: 2
- Svorka: 30
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 27,5
- Dĺžka [mm]: 184
- Uhol upevnenia [Grad]: 35
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 35
Rozpis súčiastok:
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH F 002 G70 049
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 056
2 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 106
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 111
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 011 084
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 011 263
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 831 369
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 209 559
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 2 339 304 048
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: R74-E25 12V (R)
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.