Bez obáv. Aktuálne opatrenia nijako neobmedzili naše výdajné miesto v Trnave, ani odosielanie zásielok.

Motor, z ktorého v Bruseli určite nie sú nadšení.

Brutálna novinka určená aj na bežné cesty.

Amerika, presnejšie Spojené Štáty Americké, krajina neobmedzených možností. Politike sa venovať nebudeme, ale pozrieme sa na pýchu automobilového priemyslu, na tradičné americké Muscle Cars v modernom prevedení od Chevroletu. Jeho model Camaro je rozšírený a známy medzi fanúšikmi silných áut. Motory pre tento model začínajú štvorvalcom s objemom 2 litre, ale zaujímavým výkonom 279 koní. Objemnejšie pohonné jednotky zastupuje atmosférický sedem litrový osemvalec s výkonom 477 koní a kompresorom preplňovaný 5,7 litrový osemvalec s výkonom krásnych 608 koní. Asi v polovici tohtoročného leta, Chevrolet predstavil závodnú verziu určenú na šprinty, označenú COPO, do ktorej namontoval obrovský 9,4 litrový osemvalec s výkonom 477 koní. Z tejto závodnej beštie vznikne len 69 exemplárov. No a dostávame sa k úplnej novinke medzi nádherne bublajúcimi americkými osem valcami. Je to upravená verzia 9,4 litrového osemvalca.

8 valec 632 kubických palcov, čiže 10,35 litra objem

Tento brutálny motor, ktorý by v zelenom Bruseli najradšej zošrotovali, alebo ihneď roztavili má famózne parametre, ktoré nenechajú chladným žiadneho milovníka Muscle Cars. Nakoľko motor nie je určený na závody, kde platia isté obmedzenia, konštruktéri sa doslova vybláznili na jeho vyladení. Motor s kódovým označením ZZ632/1000 V8 tak produkuje 1 018 koní pri 6 600 otáčkách a 1 188 Nm točivého momentu pri 5 600 ot./min. Fuuu, to musí poriadne oprieť chrbát vodiča do športového sedadla. Nuž, ale ako to už býva, vždy sa nájde nejaká chyba na kráse. V tomto prípade je tou chybou, že motor nebol emisne homologizovaný. To znamená, že nemôže vo veľa krajinách byť namontovaný do automobilu, určeného do cestnej premávky. Samozrejme, je stále dosť krajín, kde im to nevadí a tam sa môže Chevrolet Camaro s týmto motorom naplno predviesť. Najlepšie využitie nájde v automobiloch určených na okruhy. V predaji bude tento monštrózny motor začiatkom budúceho roku.

Ešte niečo na záver. Pohonná jednotka prešla počas vývoja tvrdými záťažovými testami, ktoré simulovaly 200 štartov v priamom zrýchlení. Žiadne problémy sa nevyskytli aj preto, že liatinový blok je spojený s kovaným ocelovým hriadeľom, kovanými hliníkovými piestami, či saním, ktoré bylo vyrobené z jediného kusa na počítačovo riadenom stroji CNC. Cenu zatial nevieme, tá zostáva tajomstvom Chevy.

O nás

Pozývame vás na kliknutie, na COMCO.SK, kde máme náhradné diely na väčšinu automobilov. Široký výber olejov uspokojí požiadavky každého motoristu a na bezchybný vzhľad vášho miláčika máme pre vás kvalitnú autochémiu a množstvo doplnkov. Pre všetkých majstrov ponúkame špičkové náradie od renomovaných výrobcov.

x

Novinky emailom

Vložte Vašu e-mail adresu a dostávajte novinky.




x

Váš nákupný košík


UPOZORNENIE



Prebehla aktualizácia cien a skladovej dostupnosti tovarov z Vášho košíka.

Prosím, prekontrolujte si nákupný košík.


x

Strážiť dostupnosť



Zadajte e-mail a my vás upozorníme, keď bude tento produkt opäť dostupný.




Vyplňte e-mail
O D O S L A N É