Tovar odosielame každý pracovný deň. Prajeme pekné a požehnané Vianoce a šťastný Nový rok.

Asi neuhádnete, ako sa RENAULT postará o vaše staré auto

To nevymyslíš, na čo prišli vynaliezaví francúzi.

Automobilky v súčasnej dobe čelia viacerým krízam. Známy je nedostatok čipov do nových automobilov a klesajúci záujem o nové vozidlá. Ďalším veľkým problémom je tlak zo strany európskej únie na obmedzenie automobilov so spaľovacím motorom a v budúcnosti úplný zákaz týchto motorov. Ideálom EU sú elektrické automobily. Či to je naozaj zelená buducnosť, by sa dalo polemizovať, ale my vám chceme ukázať nápad francúzskej automobilky RENAULT ako využiť do budúcna kapacity svojich výrobných závodov.

Repasovanie starých automobilov

Áno, dobre čítate, s týmto nápadom prišla automobilka a jej šéf Luca de Meo. Takto dokáže RENAULT zachrániť pracovné miesta nielen v Lins neďaleko Paríža, ale aj v španielskom závode značky. Tento nápad podľa šéfa RENAULTu prinesie v roku 2025 200 miliónov € ročne a v roku 2030 už 1 miliardu € ročne. Plány sú to veľkolepé, uvidíme ako sa ich podarí naplniť. Výrobný závod v Lins bude do roku 2023 vyrábať aliančný NISSAN Micra a do roku 2024 známy a obľúbený elektromobil RENAULT Zoe. Postupne však prejde celý výrobný závod na repasovacie centrum. Podľa CEO Luca de Meoa vzniknú v závode 4 oddelenia.

  • Retrofitting bude zahŕňať opravu starších ojazdených automobilov. Od septembra 2020 bolo takto profesionálne zrepasovaných 1 500 automobilov, ale v roku 2023 majú v pláne zrepasovať až 45 000 automobilov. Autá prejdú kompletnou a dôkladnou kontrolou a budú v nich vymenené všetky nevyhovujúce diely za nové, aby sa im vrátil lesk takmer nového automobilu. Takto môžu byť znovu ponúkané u dílerov značky.
  • Re-Energy bude mať na starosti repasovanie batérií elektromobilov. Batérie dostanú druhú šancu na život, môžu poslúžiť napríklad ako záložné zdroje energie. V pláne je v roku 2030 takto zrepasovať a ponúknuť na ďalšie použitie až 20 000 batérií.
  • Recycling sa bude zaoberať profesionálnou recykláciou použitých materiálov, tak aby neohrozili životné prostredie, atmosféru, ale ani vodné zdroje.
  • Re-Start bude mať na starosti prípravu nových projektov a prichystanie automobilky na priemysel 4.0

 

Prečo RENAULT ide touto cestou?

Tak ako sme už písali, ide hlavne o záchranu pracovných miest a udržanie závodov. Výrobný závod vo Flins má bohatú históriu, ktorá sa začala písať už v roku 1952. Najväčší rozmach zažil závod v 90. rokoch keď z jeho výrobných liniek schádzalo 400 000 automobilov ročne a pracovalo v ňom okolo 11 000 ľudí. Žiaľ dnes ich tam pracuje okolo 2 400. Čo sa týka výroby automobilov klesla produkcia závodu na  129 000 automobilov v minulom roku. V minulosti sa tu vyrábali také slávne modely ako Dauphine, Renault 4, Renault 5 a Supercinq, Twingo či Clio. Potom prišlo rozhodnutie RENAULTu presunuť výrobu do Slovinska, Turecka a Maroka. Tak začal závod vo Flins upadať. Nielen RENAULT, ale aj iné značky hľadajú možnosti využitia svojich výrobných kapacít a preto ponúkajú okrem samotných automobilov aj rôzne doplnkové služby mobility.

O nás

Aj u nás, teda v COMCO.SK vám ponúkame možnosť zrepasovať váš automobil. Obrovské množstvo náhradných dielov v ponuke vás o tom určite presvedčí. Takisto široký výber olejov, ale aj autochémie a rôznych doplnkov vám pomôže pripraviť vaše auto na každodennú jazdu. Každý správny domáci, ale aj profesionálny majster určite ocení špičkové náradie od renomovaných výrobcov.

 

x

Novinky emailom

Vložte Vašu e-mail adresu a dostávajte novinky.




x

Váš nákupný košík


UPOZORNENIE



Prebehla aktualizácia cien a skladovej dostupnosti tovarov z Vášho košíka.

Prosím, prekontrolujte si nákupný košík.


x

Strážiť dostupnosť



Zadajte e-mail a my vás upozorníme, keď bude tento produkt opäť dostupný.




Vyplňte e-mail
O D O S L A N É